הצהרת נגישות

מכללת הרצוג. עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכבד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות, מכל סוג, יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל משתמשי האתר, באופן עצמאי ושוויוני.

 

הסדרי נגישות במבני המכללה

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בקמפוסים השונים של המכללה:

קמפוס אלון שבות – אלון שבות גוש עציון:

  • קיימות חניות נכים בכניסה לקמפוס בקומה 2 וכן בכניסה הראשית שמצד ישיבת הר עציון ללא תשלום כולל לרכב גבוה.
  • קיים רצף גישה מהחניה של קומה 2 וכן מהחניה של ישיבת הר עציון דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בקומה 0 , בקומה 2 ובקומה 3
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

קמפוס מגדל עז – קיבוץ מגדל עז גוש עציון:

  • קיימות חניות נכים בחניות הקמפוס כולל חניה לרכב גבוה סמוך לכניסה לספרייה
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

קמפוס היכל שלמה – המלך ג'ורג' 58 ירושלים:

  • קיימות חניות נכים בחניון היכל שלמה (בתשלום) כולל לרכב גבוה.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה המשנית (בתיאום עם המאבטח) למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה למעליות ולשירותי נכים.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

 

שירות לקוחות נגיש  

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
    ניתן ליצור קשר בין השעות 8:00-16:00 עם :

*מרכז הרישום של המכללה בטלפון: 02-9937337 פקס: 073-2179949

*מרכזיה תואר ראשון גברים בטלפון: 02-9937333 פקס: 02-9932796

*מרכזיה תואר ראשון נשים בטלפון: 02-9937311 פקס: 02-9937319

*מרכזיה תואר שני בטלפון: 02-5320900 פקס: 02-9965354

  • אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00
    • דואר אלקטרוני – herzog@herzog.ac.il
    • פניה באמצעות "צור קשר" באתר בקישור זה
    • פניה באמצעות הדואר: רחוב הישיבה 1 אלון שבות 9043300

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. מכללת הרצוג מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות אתר המכללה:

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות תוכלו לרכז הנגישות של בהמכללה האקדמית הרצוג ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניותומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

נגישות בספריה ובחדרי הדרכה

קמפוס אלון שבות

  • בחדר הדרכה ישנם ארבעה מחשבים בהם הותקנה תוכנת הקראה, ותוכנת הגדלה.
  • ישנו חדר עבודה שקט, וכן חדר מידענות והדרכה בהם ישנה נגישות פיזית לעמדות המחשב. המחשבים מותאמים בגובה והחלל פתוח למעבר כסא גלגלים.
  • בספריה ישנם כ-עשרים עמדות מחשב נגישות.

קמפוס מגדל עז

  • בחדר הדרכה ישנם תשעה מחשבים בהם הותקנה תוכנת הקראה.
  • ישנו חדר עבודה שקט ובו שנים עשר מחשבים נגישים, בהם הותקנו תוכנות הקראה.
  • בספריה ישנם שמונה מחשבים נגישים בהם הותקנו תוכנות הקראה.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות המכללה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז נגישות מבנים במכללה:

 

פרטי אחראי נגישות אתר המכללה:

תאריך עדכון הצהרה 10.4.2021

X

אין לך עדיין חשבון?

איפוס סיסמא תישלח לכתובת האימייל שלך.
אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

יש לך כבר חשבון?