רכיבה טיפולית

Course Access: Lifetime
מבט כללי קורס

 מטרות הקורס:
_מתן כלים בידי המורים המלמדים בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד להוראה ולקידום של תלמידים מתקשים ושל
תלמידים בעלי ליקויי למידה.
_חשיפה והתנסות בדרכי הערכה והתערבות בכלי הוראה ייחודיים מקדמי למידה המותאמים להוראת תלמידים
בעלי ליקויי למידה, באופן פרטני ובקבוצות קטנות, בבית הספר היסודי והעל־יסודי.
 קהל היעד:
_מורים מהחינוך הרגיל המלמדים בכיתות רגילות בבתי ספר יסודיים ועל־יסודיים המעוניינים להרחיב את הידע
בתחום הוראת תלמידים מתקשים ותלמידים בעלי ליקויי למידה במקצוע ההתמחות שלהם: מתמטיקה או
מקצועות עתירי מלל.
_מורים המעוניינים לרכוש כלים בהוראה מתקנת לקידום תלמידים באופן פרטני או בקבוצות קטנות, במרכזי
למידה או באופן פרטני.
_מורים מהחינוך המיוחד המעוניינים להתמקד בהוראת תלמידים בעלי ליקויי למידה הלומדים בכיתות רגילות או
לקבל כלים עדכניים בהוראה מתקנת מקדמת למידה.
_מורים מ’אופק חדש’ או ‘עוז לתמורה’ המעוניינים בהתפתחות מקצועית בתחום לקויות למידה על פי המתווה של
משרד החינוך.
_מורים המעוניינים ללמוד אבחון דידקטי לצורך הכנת תוכניות התערבות מקדמות למידה.
 היקף הלימודים:
_התוכנית המלאה היא דו־שנתית ומודולרית.
_תוכנית הלימודים מותאמת אישית לפי הכשרת המורה: חינוך רגיל או חינוך מיוחד.
_לבעלי ידע בהוראה מתקנת וכן לתלמידי הוראה מותאמת – קורס באבחון דידקטי לצורך התערבות
_פירוט מבנה תוכנית הלימודים – באתר המכללה